Saturday, January 22, 2011

Rubber Duck - Moon Boots

Moon Boots'un hikayesi Montebelluna'lı Giancarlo Zanatta'nın astronotların giydiği botların şekillerinden etkilenmesi ve bu tür bir ayakkabı üretmenin yeni bir trend oluşturacağını öngörmesiyle başladı. Klasik kayak sonrası ayakkabıları yerine Moon Boots'lar tercih edilmeye başlandı ve pistlere renk geldi. Daha sonra bu trend yaygınlaşarak pistlerin dışına taştı ve son olarak Louvre Müzesi uluslararası sanatçılar ve uzmanlardan oluşan heyet tarafından Moon Boots' u 20. yüzyılın dünya stil ve moda tarihini karakterize eden önemli tasarım sembollerinden birisi olarak seçti. vee benimde havaların soğuması ve ayaklarımın üşümesiyle Moon Boot's a ilgim daha bir arttı :))




Kırmızısı ve Pembesi favorim ama Siyahını almayı düşünüyorum :)


Paris Hilton

2 comments:

  1. ayy hayır bence hiçbirini alıp normalde sokakta giymeee anca kayarken falan olabilir :)

    ReplyDelete
  2. amaaaa melikee :D herkes ugg giyiyo ve ben cok üşüyorum grisini aldım ama daha kullanmadim hiç bi denemem lazım ;)

    ReplyDelete